Nilay Meryem ÇÖMLEK
Bartın Üniversitesi birimlerinde çalıştırılmak üzere 4 Büro Personeli, 1 Kütüphaneci, 17 Koruma ve Güvenlik Görevlisi ile 18 Destek Personeli olmak üzere toplam 40 sözleşmeli personel alınacak.
657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48’inci maddesinde belirtilen şartları taşıması, 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu uyarınca yaptırılacak olan arşiv araştırması sonucunun olumlu olması, 2020-KPSS lisans mezunları için KPSS P3, ön lisans mezunları için KPSS P93, ortaöğretim mezunları için ise KPSS P94 puanına sahip olması gerekiyor.
8 Kasım’da başlayan başvurular, 22 Kasım Pazartesi gününe kadar devam edecek, nihai değerlendirme sonuçları 6 Aralık’ta Bartın Üniversitesi’nin resmi internet sitesinde ilan edilecek.
Adayların başvuru formu ve ilanda başvuracakları pozisyon için istenilen belgeleri eksiksiz şekilde müracaat süresi içerisinde Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri veya posta yoluyla göndermeleri gerekiyor. Süresi içinde yapılmayan, eksik belgeli başvurulardan ve postada meydana gelen gecikmelerden Üniversite sorumlu olmayacak. Posta yoluyla başvuru yapacak olan adaylar, “Bartın Üniversitesi Ağdacı Yerleşkesi Rektörlük Binası Personel Daire Başkanlığı Merkez/Bartın” adresine evraklarını gönderecek.