“Bir çalışanın hatası şirkete mal edilemez”

Metro Turizm Bartın-Bolu Bölge Sahibi Mehmet Ali Özer, AK Parti İl Başkanı Turhan Kalaycı’yı ziyaret etti. Kayseri’de play off mücadelesi verecek Bartınspor’un Amasyaspor maçı öncesinde yaşanan talihsiz olay için Kalaycı’ya nezaket ziyaretinde bulunan Metro Turizm Bolu-Bartın Bölge Sahibi Mehmet Ali Özer, yaşanan üzücü gelişmeleri sonradan öğrendiklerini ifade ederken Bartın’ın ve Bartınspor’un sonuna kadar yanında olduklarının altını çizdi. AK Parti Bartın İl Başkanı Turhan Kalaycı da nazik ziyareti için Metro Turizm Bolu-Bartın Bölge Sahibi Mehmet Ali Özer’e teşekkür ederken Metro Turizm firması ile ilgili şahsının, Partisinin ve Bartınlı’ların herhangi bir sorunu olmadığını belirterek “Metro Turizm, Bartın’a elinden geldiği kadar hizmet yapmaya çalışan iyi bir firmamızdır. Bir çalışanın hatası bir şirkete mal edilemez” dedi.
Bu haber 2022-04-29 11:11:26 eklenmiş ve 1222 kez görüntülenmiştir.

 

Metro Turizm’den nazik ziyaret

 

 

Nilay Meryem ÇÖMLEK

 

 

Kayseri’de oynanacak Playoff maçları ile 3. Lige yükselme mücadelesi veren Bartınspor’a taraftar desteği için birçok araç ayarlanmış ancak yaşanan aksiliklerden dolayı büyük bir taraftar grubu maça gidememişti.

 

 

Metro Turizm Bolu-Bartın Bölge Sahibi Mehmet Ali Özer, AK Parti Bartın İl Başkanı Turhan Kalaycı’yı ziyarette bulundu.

 

 

Yaşanan talihsiz olaydan ötürü personeli adına özür dileyen Metro Turizm Bolu-Bartın Bölge Sahibi Mehmet Ali Özer, talihsiz gelişmelerden bir gün sonra durumdan haberdar olduğunu belirtirken söz konusu talihsiz olayın yaşanmasına sebep olan personelin o olaydan yaklaşık bir hafta önce firma ile ilişiğinin kesildiğini açıkladı.

 

 

AK Parti Bartın İl Başkanı Turhan Kalaycı, nazik ziyareti için Metro Turizm Bolu-Bartın Bölge Sahibi Mehmet Ali Özer’e teşekkür etti.

 

 

Metro Turizm firması ile ilgili şahsının, Partisinin ve Bartınlı’ların herhangi bir sorunu olmadığını belirten Kalaycı, “Maç akşamı meydanda yapılan konuşmalardan dolayı Metro Turizm’den Mehmet Ali bey yanımızı geldi. Bizim Metro Turizmle şahsi bir husumetimiz asla olamaz. Metro Turizm, Bartın’a elinden geldiği kadar hizmet yapmaya çalışan iyi bir firmamızdır. Biz konuyla ilgili kendisini sorumlu müdür olarak tanıtan bir kişiyle görüşmüştük. Ondan doğan aksaklık da asla Metro Turizmi ilgilendirmemektedir. Bizim görüşmüş olduğumuz kendisini firma sorumlu müdürü olarak tanıtan kişiyle de firmanın bir ilişiği kalmamıştır. Metro Turizm yetkililerine ziyaretlerine de çok teşekkür ediyorum, şahsım, Partim ve Bartınlıların Metro Turizmle herhangi bir sorunu yoktur. Bir çalışanın hatası bir şirkete mal edilemez” dedi.

 

 

Özer’den personeli adına özür

 

 

Yaşanan üzücü gelişmeleri sonradan öğrendiklerini aktaran Metro Turizm Bolu-Bartın Bölge Sahibi Mehmet Ali Özer de Bartın’ın ve Bartınspor’un sonuna kadar yanında olduklarının altını çizerek “Metro Turizm olarak bu olayla ilgili herhangi bir bilgimiz yoktu. Bizim firmamızın adını kullanan Veysel bey’in işine olaydan bir hafta önce zaten son verilmişti. Olay günü bizim haberimiz oldu. Hatta Bartınspor’dan arkadaşlarla da görüştük, olaydan sonradan haberimiz olduğu için firmamız adına da çok üzüldük. Bizler Metro Turizm olarak Bartın’ımızın ve Bartınspor’umuzun sonuna kadar yanındayız. Yaşanan bu talihsiz olaydan dolayı Metro Turizm adına Bartın’dan ve Bartınspor’dan özür diliyoruz” diye konuştu.

ETİKETLER : Metro Turizm Mehmet Ali Özer
Diğer YAŞAM haberleri
Köşe Yazarları
 ‹ 
 ›