İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ LABORATUVAR SİSTEMİ

İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ LABORATUVAR SİSTEMİ
Bu haber 2022-03-25 09:35:37 eklenmiş ve 200 kez görüntülenmiştir.

 

İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ LABORATUVAR SİSTEMİ

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BARTIN ÜNİVERSİTESİ

İnsan Bilgisayar Etkileşimi Laboratuvar Sistemi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2022/237453

 

1-İdarenin

a) Adı

:

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BARTIN ÜNİVERSİTESİ

b) Adresi

:

Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane Binası Kat:1 BARTIN MERKEZ/BARTIN

c) Telefon ve faks numarası

:

03785011000-2600 - 03782235045

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

İnsan Bilgisayar Etkileşimi Laboratuvar Sistemi

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

İnsan Bilgisayar Etkileşimi Laboratuvar Cihazları Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Bartın Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

ç) Süresi/teslim tarihi

:

İnsan Bilgisayar Etkileşimi Laboratuvar Cihazları Alımı (1 Adet-Giyilebilir Göz Takip Cihazı, 1 Adet-Koruyucu lensler, 1 Adet-Numaralı Lensler, 1 Adet-Ekran Bazlı Göz Takip Cihazı, 1 Adet-Göz İzleme Sistemi Yazılımı, 1 Adet-Ekran Bazlı Göz İzleme Cihazı, 1 Adet-Hareket Yakalama Sensörü, 1 Adet-GALVANİC SKİN RESPONSE (GSR) Sensörü, 1 Adet-Mobil Test Aksesuarı, 1 Adet-Kafa Sabitleyici, 1 Adet-Tripod Standı, 1 Adet-Uyumlu E-Prime Lisansı) ; Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 70 takvim günü içerisinde sözleşmenin 10.1.1. maddesinde belirtilen yerlere teslim ve kurulumu ile Teknik Şartnamede belirtilen hususların tamamının yerine getirilmesine müteakip her türlü test ve diğer ayarları yapılıp eğitimi verildikten sonra çalışır vaziyette teslim edilecektir.

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren teslimat süresi başlar.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

26.04.2022 - 13:30

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Bartın Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Kutlubey Kampüsü Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İstekliler tarafından teklif edilecek ürünün marka ve modeli yeterlilik bilgileri tablosunda ilgili kısımda belirtilecektir.

4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:

Teklif veren firma ürünlerle ilgili teknik servis vermeye yetkisinin olduğuna ilişkin belgeyi sunmalıdır.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında 
% 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.

10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 
120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

ETİKETLER : Bartın İlan Resmi İlan İlan.gov.tr
Diğer RESMİ İLAN haberleri
Köşe Yazarları
 ‹ 
 ›