40 bin 573 çağrı alındı!

Bartın Valisi Sinan Güner, 2019 yılında ilimizde 40 bin 573 acil çağrı alındığını belirtirken vatandaşların acil durumlar karşısında bir tek numara olan 112’yi aramalarının yeterli olacağını hatırlattı. Vali Güner, 112 Acil Çağrı Merkezinin asılsız yere meşgul edilmesi halinde, gerçek vakalara ulaşma konusunda sıkıntı yaşandığına da dikkat çekerken vatandaşların bu konuda daha duyarlı olmaları gerektiğinin önem arz ettiğini vurguladı.
Bu haber 2020-02-27 10:23:58 eklenmiş ve 169 kez görüntülenmiştir.

 

 

 

 

112 Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Toplantısı, Vali Sinan Güner başkanlığında 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleştirildi.

 

Toplantıya Belediye Başkanı Cemal Akın, Vali Yardımcısı Abdullah Akdaş, İl Emniyet Müdürü Çetin Bozkuş, İl Jandarma Komutanı J. Albay Fahri Semiz, Sahil Güvenlik Batı Karadeniz Grup Komutanı Yrb. Safa Söylem, İl Sağlık Müdürü Dr. Alpaslan Erol, Orman İşletme Müdürü Selahattin Yanık, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Ahat Deliorman, İl Afet ve Acil Durum Müdürü Nurhan Doğruöz ve 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Enver Çayır katıldı.

 

 

Gereksiz yere meşgul etmeyin!

 

Vali Sinan Güner, ilimizde 2019 yılında 40 bin 573 çağrı alındığını aktarırken vatandaşların acil durumlar karşısında bir tek numara olan 112’yi aramalarının yeterli olacağını belirtti.

 

 

Birden fazla kurumu ilgilendiren bir olay karşısında tüm kurumların eşgüdüm içerisinde, hızlı ve etkin bir müdahale imkanına kavuşacağını ifade eden Vali Güner, 112 Acil Çağrı Merkezinin asılsız yere meşgul edilmesi halinde, gerçek vakalara ulaşma konusunda sıkıntı yaşandığına da dikkat çekti. Güner, vatandaşların bu konuda daha duyarlı olmaları gerektiğinin önem arz ettiğini vurgulayarak tüm katılımcılara teşekkür etti.

 

2019 yılı Faaliyet Raporu sunuldu

 

Toplantıda Mühendis Beynur Oymak tarafından 112 Acil Çağrı Merkezi Projesinin oluşturulma amacı, projenin geçmişten bugüne kadar ki yaşanan süreci, Bartın 112 Acil Çağrı Merkezi binasının kuruluş aşamaları ve Yeni Nesil 112 Çağrı sistemine geçişi, Acil Çağrı merkezinin faaliyete başlaması, 112 Acil Çağrı Merkezlerinin Kuruluşuna dayanak olan Yönetmelik maddeleri, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’nün görevleri, Acil yardım hizmeti veren diğer kurumların görevleri, Çağrı Alıcı ve Çağrı Yönlendirici personelin görevleri, Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonunun görevleri ve 112 Acil Çağrı Merkezi 2019 yılı Faaliyet Raporu hakkında sunum yapıldı. 

Dilek ve temennilerin ardından toplantı sona erdi.

 

ETİKETLER : Bartın Bartın Valiliği Bartın 112 Acil Çağrı Merkezi
Diğer YAŞAM haberleri
Köşe Yazarları
 ‹ 
 ›