İhbar hattı ile sorunlara anında çözüm!

Sosyal medyayı platformlarını aktif olarak kullanan Bartın Belediyesi, bir ilke daha imza atarak, halkın şikâyet ve taleplerine daha hızlı bir şekilde çözüm üretmek amacıyla ‘Whatsapp Çözüm Hattı’ kurdu. Bartın Belediye Başkanı Hüseyin Fahri Fırıncıoğlu, istek, talep ve şikayetlerin 7 gün 24 saat online olarak kendilerine iletebileceklerini söyledi.
Bu haber 2024-01-03 09:24:03 eklenmiş ve 202 kez görüntülenmiştir.

 

Bartın Belediyesi, bir ilke daha imza attı!

 

 

Göreve geldiği günden itibaren “sosyal” ve “şeffaf” belediyecilik örneği sergileyen Bartın Belediye Başkanı Hüseyin Fahri Fırıncıoğlu, vatandaşlara sunulan her hizmette şeffaflığı birinci öncelikte tutuyor.

 

 

Vatandaşların memnuniyet derecesini önemseyen ve teknolojik gelişmeleri de yakından takip eden Bartın Belediyesi, bir ilke daha imza atarak, halkın şikâyet ve taleplerine daha hızlı bir şekilde çözüm üretmek amacıyla vatandaşların yoğun olarak kullandığı Whatsapp uygulamasında “Çözüm Hattı” kurdu.

 

Başkan Hüseyin Fahri Fırıncıoğlu’nun talimatı ile kurulan iletişim hattı sayesinde belediye günün her saatinde vatandaşlarla iletişim halinde olacak. Sosyal medyayı aktif olarak kullanan Bartın Belediyesi, vatandaşlardan gelen öneri, talep ve isteklere daha hızlı cevap verecek.

 

“Çek, Yaz, Gönder Birlikte Çözelim”

 

Bartın Belediye Başkanı Hüseyin Fahri Fırıncıoğlu’nun talimatıyla vatandaşların sorunlarının daha hızlı çözülmesi için kurulan 0549 828 72 15 nolu  ‘Whatsapp Çözüm Hattı’ ile vatandaşların gönderdiği fotoğraf, video ve mesajlar doğrultusunda sorunlara anında müdahale ediyor.

 

Proje ve hizmetlerinde vatandaş memnuniyetini her zaman ön planda tutan Bartın Belediyesi’nin 24 saat hizmet veren bu sistemi sayesinde vatandaşların gerek yazarak, gerek fotoğraf veya video göndererek direkt olarak yetkililere ulaştıracağı istek, talep ve şikâyetleri, ilgili birimlere aktarılarak, değerlendirilmeye alınması sağlanıyor.

 

Çözüm Merkezi’ne 153 numaralı telefondan da ulaşmak mümkün

 

Bu sistemin yanı sıra vatandaşlar bizzat Bartın Belediyesi’ne gelerek veya 0378 227 10 25 (Dahili 1115-1116) ile 153 numaralı telefon aracılığıyla da şikayet, talep ve önerilerini ulaştırabilirler. Telefon numaralarının yanı sıra ilkadimdacozummerkezi@bartin.bel.tr ve  bartinbelediyesi@bartin.bel.tr mail adreslerinden de gelen talepler ilgili birimlere yönlendiriliyor.

 

Günün her saatinde iletişim imkanı!

 

Çalışmaların önemine değinen Bartın Belediye Başkanı Hüseyin Fahri Fırıncıoğlu, “Bartın Belediyesi olarak vatandaş odaklı hizmeti her zaman ön planda tuttuk. Bartın’ın gelişiminde ve değişiminde belediyenin yönettiği değil, halkımızın da katılımlarıyla yönetilen bir Belediye anlayışını her zaman kendimize ilke edindik. Bu doğrultuda teknolojik tüm yenilikleri takip ediyor ve uygulamaya çalışıyoruz. Yeni hizmete aldığımız 0549 828 72 15 nolu  ‘Whatsapp Çözüm Hattı’ da bunlardan bir tanesi. Bu numaraya vatandaşlarımız sadece yazarak, fotoğraf veya video göndererek ulaşabilecekler. Arayarak ulaşabilmeleri için 0378 227 10 25 (Dahili 1115-1116) ile 153 numaralı telefondan iletebilecekler. Hayırlı olsun. Vatandaşlarımız 7/24 istek, talep ve şikayetlerini online olarak bizlere iletebilirler” ifadelerini kullandı. (Haber Merkezi)

ETİKETLER : Bartın Bartın Belediye Başkanı Hüseyin Fahri Fırıncıoğlu Bartın Belediyesi Çözüm Hattı
Diğer YAŞAM haberleri
Köşe Yazarları
 ‹ 
 ›