Bartın’da, acil çağrı yapılması gereken durumlarda, birden çok numara yerine tek numaradan ulaşılması için kurulan 112 Acil Çağrı Merkezi, hizmet vermeye devam ediyor.
Yaklaşık iki yıl önce kentte hizmete giren merkezde çağrı karşılama personeli her gün binlerce çağrıya yanıt veriyor.
Vali Nurtaç Arslan, tüm acil çağrı numaralarını tek çatı altında birleştirerek vatandaşlara 7/24 acil çağrı hizmeti veren 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünü ziyaret ederek incelemelerde bulundu.
Yapılan iş ve işlemler hakkında 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Enver Çayır’dan bilgi alan Vali Arslan, personele çalışmalarında kolaylıklar diledi.
Vali Arslan, 112 Acil Çağrı Merkezi sayesinde acil çağrıların tek merkezden kontrol edildiğini söyledi. (Haber Merkezi)