Vali Arslan’dan hassasiyet vurgusu

Bartın Valisi Dr. Nurtaç Arslan, 112 Acil Çağrı Merkezine geçtiğimiz yıl gelen 212 bin 337 çağrının yüzde 52’sinin asılsız veya gereksiz çağrı olduğuna dikkat çekerken acil durumlar dışında gereksiz aramalardan kaçınılması gerektiğini hatırlattı.
Bu haber 2024-02-27 09:09:50 eklenmiş ve 228 kez görüntülenmiştir.

 

 

212 bin 337 çağrının yüzde 52’si asılsız!

 

Bartın’da Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı Bartın Valisi Dr. Nurtaç Arslan başkanlığında yapıldı.

 

Bartın 112 Acil Çağrı Merkezinin 2023 yılı faaliyetleri ve istatistiki verilerine ilişkin 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Enver Çayır’ın sunum yaptığı toplantıda, 112 Acil Çağrı Merkezine gelen asılsız ve gereksiz çağrı oranının düşürülmesi, 112 Acil Çağrı Merkezinin bilinirliğinin ve farkındalığının artırılması amacıyla tanıtım ve eğitim faaliyetlerine devam edilmesi hususları görüşüldü.

 

112 Acil Çağrı Merkezine geçtiğimiz yıl gelen 212 bin 337 çağrının yüzde 52’sinin asılsız veya gereksiz çağrı olduğuna dikkat çekerken acil durumlar dışında 112’nin gereksiz aramalarla meşgul edilerek hizmetlerin sunulmasında zaman kaybına neden olan durumlardan kaçınılması gerektiğini ifade eden Vali Arslan, tüm vatandaşların bu konuda hassasiyet göstermeleri gerektiğini belirtti. (Haber Merkezi)

ETİKETLER : Bartın Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı Bartın Valisi Dr. Nurtaç Arslan
Diğer YAŞAM haberleri
Köşe Yazarları
 ‹ 
 ›