BARÜ, sözleşmeli tekniker alacak

Bartın Üniversitesi, birimlerine Tekniker pozisyonunda bir sözleşmeli personel alımı yapacak. Şahsen ve posta yoluyla gerçekleştirilecek başvurular 2 Şubat 2024 Cuma günü mesai bitiminde sona erecek. Adayların posta yoluyla yaptığı başvurularda postada yaşanacak gecikmelerden Üniversite sorumlu olmayacak.
Bu haber 2024-01-22 10:17:34 eklenmiş ve 579 kez görüntülenmiştir.

 

Nilay Meryem ÇÖMLEK

 

 

Bartın Üniversitesi, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4’üncü maddesinin (B) fıkrasına göre Sözleşmeli Personel olarak istihdam edilmek üzere 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar uyarınca 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P93) puanına sahip olmak, “Sahne ve Gösteri Sanatları Işık Teknolojisi”, “Sahne ve Gösteri Sanatları Ses Teknolojisi”, “Sahne ve Gösteri Sanatları Teknolojisi”, “Sahne Işık ve Ses Teknolojileri” ön lisans programlarının birinden mezun olmak şartıyla 1 sözleşmeli tekniker alacak.

 

 

Başvuru yapacak adaylarda; 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci maddesinde belirtilen şartları taşıma, 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu uyarınca yaptırılacak olan arşiv araştırması sonucu olumlu olma, 2022 KPSS (B) grubu sınavına girmiş olma şartı aranacak. Ön lisans mezunları için ise 2022 KPSS (B) grubu KPSSP93 puanı esas alınacak.

 

 

19 Ocak’ta başlayan başvurular, 2 Şubat 2024 Cuma günü mesai bitimiyle sona erecek. 9 Şubat’ta açıklanacak olan ön değerlendirme sonuçlarının ardından nihai değerlendirme sonuçları ise 23 Şubat Cuma günü Bartın Üniversitesi’nin resmi internet sitesi https://w3.bartin.edu.tr/ adresi üzerinden açıklanacak.

 

 

Üniversite zorunlu hallerde başvuru takviminde değişiklik yapma hakkını saklı tutacak ve üniversite web sayfasında yapılan tüm duyurular tebligat yerine geçecek.

 

 

Adayların başvuru formu ve ilanda başvuracakları pozisyon için istenilen belgeleri eksiksiz şekilde müracaat süresi içerisinde Bartın Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen veya posta yolu ile teslim edecek. Süresi içinde başvuru sahibi tarafından yapılmayan ve eksik belgeli başvurulardan Üniversite sorumlu olmayacak.

 

 

Adaylar başvuru süreciyle ilgili olarak 0 (378) 223 50 18 ve 0 (378) 223 50 24 telefon numaraları, personel@bartin.edu.tr adresi ile WhatsApp İletişim hattından yardım alabilecek. Posta yoluyla başvuracak adaylar evraklarını “Bartın Üniversitesi Rektörlüğü Kutlubey Yerleşkesi Rektörlük Binası 1.Kat Personel Daire Başkanlığı İdari Tayin Şubesi Müdürlüğü 74100 Merkez/BARTIN” adresine gönderebilecek.

 

 

Başvuruda istenilen belgeler

 

 

Başvuru sırasında adaylardan; eksiksiz doldurulmuş başvuru formu, öz geçmiş, 2022 KPSS sonuç belgesi, 1 adet Fotoğraf, Adli Sicil Belgesi, Askerlik Durum Belgesi veya Askerlik Terhis Belgesi, kimlik fotokopisi, diploma fotokopisi veya mezun belgesi, tüm pozisyonlar için görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut ve akıl hastalığı olmadığına ilişkin resmî veya özel sağlık kurumlarından alınmış durum bildirir sağlık kurulu raporu istenecek. Sağlık Kurulu Raporu, sonuçlar açıklandıktan sonra sıralamaya girip yerleşme hakkı kazanan adaylardan istenecek.

 

 

Diğer açıklamalar ve önemli hususlar

 

 

Adaylarla hizmet sözleşmesi yapılacak olup, sözleşmede belirtilen şartları yerine getirmeyen adayların sözleşmeleri 1 ay içerisinde feshedilecek.

 

 

657 sayılı Kanun’un 4/B maddesine eklenen “Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden, sözleşmeyi yenilememeleri hâlinde sözleşmenin bitiminden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmüne aykırı durumu tespit edilenler atanmaya hak kazansalar dahi atamaları yapılmayacak. Sözleşme imzalama aşamasında ilgili belgenin ibrazı istenecek.

 

 

Adayların herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almamaları, sözleşme yapmaya hak kazanan adayların sözleşmede belirtilen görev yerinde ikamet etmeleri gerekiyor.

 

 

Adaylar aynı ilan dönemi içerisinde özel şartlarını taşıdığı sadece bir ilana başvurabilecek. Birden fazla ilana başvurusu bulunduğu tespit edilen adayların başvuruları iptal edilecek.

 

 

Yurt dışından alınmış diplomaların Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca denkliğinin onaylandığını gösterir belge başvuru formuna eklenecek.

 

 

Yerleştirme işlemleri

 

 

657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4’üncü maddesinin (B) fıkrası ve 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı eki Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar çerçevesinde, yazılı ve sözlü sınav yapılmaksızın, genel şartlar ile pozisyonla ilgili aranan özel şartları taşıyan adaylar arasından 2022 yılına ait KPSS (B) grubu olmak üzere puan sıralaması esas alınmak suretiyle yerleştirme işlemi yapılacak.

 

 

İlan edilen pozisyon sayısının 10 katı kadar yedek aday belirlenecek. Sınav sonucunun kesinleştiği ilan tarihinden itibaren bir yıl içinde herhangi bir nedenle boşalan pozisyonlara, başarı puan sıralamasına göre belirlenen yedek adaylar arasından atama yapılarak sözleşme imzalanabilecek.

 

 

Yapılan sıralamada adayların KPSS puanlarının eşit olması halinde; mezuniyet notu yüksek olana, bunlarında eşit olması halinde mezuniyet tarihi önce olana öncelik verilecek.

 

 

Asıl olarak atanmaya hak kazanan adayların başvuru yapmadığı, feragat ettiği veya adayın şartları taşımadığının tespit edilmesi halinde yerine ilan edilen yedek adaylardan şartları tutanların sırasıyla ataması yapılacak.

 

 

KPSS'de yüksek puan almak, ilanda yer alan sözleşmeli pozisyona yerleştirmede tek başına hak kazandırmayacak. Pozisyon için belirtilen genel ve özel şartlara sahip olmayan adaylar değerlendirmeye alınmayacak.

 

 

Eksik evrak, yanlış, yanıltıcı veya yalan beyanda bulunanlar ile bilgilerindeki tutarsızlıklar yüzünden değerlendirmeye alınmayan adaylar bu durumdan dolayı bir hak iddia edemeyecek.

 

 

Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem başlatılacak olup atamaları yapılmış ise de atamaları iptal edilecek. Bu kişilere Üniversite tarafından bir ücret ödenmiş ise yasal faizi ile birlikte tazmin edilecek.

 

 

Üniversite web sayfasından yapılan tüm duyurular tebligat mahiyetinde olup kişilere ayrıca yazılı tebligat yapılmayacak. İlanda bulunmayan hükümler için genel mevzuat hükümleri uygulanacak.

 

 

Üniversite, ilanın herhangi bir aşamasında iptal ve/veya değişiklik yapma hakkına sahip olacak. İdare ihtiyaca bağlı olarak eğitim öğretimin yapıldığı tüm ilçe yerleşkelerine kurum içi görevlendirme yapacak.

ETİKETLER : Bartın Üniversitesi Sözleşmeli Personel
Diğer YAŞAM haberleri
Köşe Yazarları
 ‹ 
 ›