Ulus Doğa Festivali sona erdi

Ulus’un ilçe oluşunun 78. yıl dönümü dolayısıyla Ulus Ağaköy İdare ve Ziyaretçi Merkezinde 3 gün boyunca çeşitli etkinlerle düzenlenen Ulus Doğa Festivali, geçtiğimiz gün Orhan Hakalmaz konseri ile son buldu. Festival ilk gününden son gününe kadar büyük ilgi gördü.
Bu haber 2022-08-12 09:25:28 eklenmiş ve 135 kez görüntülenmiştir.

Büyük ilgi gördü!

Kübra Nur AK

Ulus’un ilçe oluşunun 78. yıl dönümü dolayısıyla Ulus Ağaköy İdare ve Ziyaretçi Merkezinde düzenlenen Ulus Doğa Festivali, geçtiğimiz gün Orhan Hakalmaz konseri ile son buldu.

Konsere, AK Parti Bartın Milletvekili Grup Başkanvekili Yılmaz Tunç, Bartın Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Orhan Uzun, Ulus İlçe Kaymakamı Mehmet Sadık Kılıç, AK Parti İl Başkanı Turhan Kalaycı, Abdipaşa Belediye Başkanı Yaşar Dönmez, Kurucaşile Belediye Başkanı Mehmet Zihni Sayın katılım sağladı.

Açılış konuşmasını yapmak üzere kürsüye çıkan Ulus Belediye Başkanı Hasan Hüseyin Uzun,Bartın Ulus Belediye Başkanı Hasan Hüseyin Uzun; biz gecemizle gündüzümüzle ilçemizin geleceği için hizmet etmeye devam ediyoruz. 8 yılımızı tamamladık 9. Senemize gidiyoruz. İnşallah önümüzde ki sene tamamlayacağız ve önümüzde ki sene verdiğimiz sözleri ve projelerimizi gerçekleştireceğiz. Bu konuda bizleri destekleyen herkese çok teşekkür ederim. İnşallah ulusumuza çok daha güzel hizmetler gelecek bundan hiç şüphe duymuyorum. Hepinize İyi eğlenceler diliyorum” dedi.

Başkan Uzun’un konuşmasının ardından AK Parti Bartın Milletvekili Grup Başkanvekili Yılmaz Tunç’ta konuşma gerçekleştirdi.

“Değerlerimize sahip çıkıyoruz”

Tunç, yoğun ilgi gören Orhan Hakalmaz konser öncesi konuşmasında, “yine bir yaz akşamında Doğa kenti, güzel ilçemiz Ulusumuzda bir festivalde sizlerle beraberiz. Kurban Bayramı’nda da burada çok güzel bir program olmuştu derneklerimizin organize ettiği. Bu akşam ulus belediyemizin organizesinde, çok değerli sanatçımız, Türkiye’nin yakından tanıdığı ve yıllardır takip ettiğimiz usta sanatçımız Orhan Hakalmaz burada. Ve öncesinde bizim evlatlarımız, Türker ve metin kardeşlerimizde Orhan Bey’den aşağı kalmadılar, onlarda gerçekten çok güzel ziyafetler sundular onlara da çok çok teşekkür ediyoruz. Onlar bizim değerlerimiz. Onlara hep sahip çıkacağız.

“Durmak yok yola devam”

Ulusumuzu güzelleştirmeye devam ediyoruz, durmak yok yola devam. Ulus ilçemizin belediye başkanı ile el ele, kol kola, meclis üyelerimizle birlikte ilçe teşkilatımızla birlikte öncelikle altyapısını ilk el attığımız şey oydu. Alt yapıyı düzelttik. Ulus çayının ıslahını hallettik. Atık su arıtma tesislerini hayata geçirdik. Ulusumuzun hastane ihtiyacı vardı, hastane yaptık. Çok değerli rektörümüz burada, Ulus’ta yüksekokulumuzda en değerli bölümlerin açılmasını sağladılar ve Ulus’ta okuyan öğrencilerimiz mezun olur olmaz hemen işe başlıyorlar. Ulusa yüksekokul kazandırdık. Hayırseverlerimizin büyük katkısı oldu ulusa hizmet vakfı ile beraber. Gerçekten önemli bir iş başarıldı. Ve Ulusumuz öğrencilerimizle beraber kış mevsiminde cıvıl cıvıl bir hareket kazanmış oldu. Yine Ulusumuzda anaokulundan imam hatip ortaokuluna ve lisesine kadar önemli eğitim kurumları kazandırdık.

“Turist çekebilmek için yatırımlar yaptık”

Ulus doğa park otel, inşallah Pazar günü Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Bartın’da olacak. Açılışlar içinde parkın da açılışını gerçekleştireceğiz. Yine aqua park, macera parkı, ulus ilçe stadı, spor tesisleri, ulus çınar sporumuza kazandırdığımız kapalı halı saha, antrenman salonları saymakla bitmiyor. Küre dağları milli parkı, bu bölgenin en önemli turizm potansiyeli. Küre dağları milli parkıyla ilgili çok önemli çalışmalar yaptık. Aşağı Alpı da seyir terası, zipline oralar turist çekecek şimdi. Ulukaya da ziyaretçi merkezi, seyir terası, kemerli mağarası yürüyüş yolu ve seyir terası. Küre dağları milli parkının tam ortasındayız. Küre dağları milli parkı, Avrupa’nın 13 milli parkından biri. Türkiye’de de Pan park üyesi olan tek park. O yüzden hem ulus bölgesi hem de Arıt’ta milli parkımıza yerli yabancı turist çekebilmek için yatırımlar yaptık.

“Doğa harikasını gün yüzüne çıkardık”

Ağa köyümüz de Tahnit müzesinin açılışını önceki gün gerçekleştirdik. Çocuklarımızı oraya getirelim, yöresel bitkiler, yöresel hayvanlar ve bu bölgede neler yaşıyor, orada hepsi sergileniyor. Ağaköy ziyaretçi ve tahnit müzesini de ulusumuza kazandırdık. Ulusumuzun iki tane beldesi var, gözbebeğimiz, Abdipaşamız ve Kumlucamız orada da okullar yaptık, dere ıslahı yaptık, yollar, köprüler yaptık. Ulusumuzda köprüler, hem yaya köprüleri hem de çevre yolu. Ulusumuz zaten doğa harikasıydı. Ve o doğa harikasını gün yüzüne çıkardık. Bunu sizin sayenizde yaptık. Sizin verdiğiniz destekle yaptık. Ve inşallah bundan sonra da durmak yok yola devam diyoruz. Daha güzel eserlerle memleketimizi güzelleştirmenin gayreti içerisindeyiz. Eldeş barajımız da bitmek üzere, ulusumuzun artık içme suyu problemini de o barajda sağlamış olacağız. Bunlar çok büyük yatırımlar. Dünya krizdeyken, dünya küresel ekonomik krizdeyken biz bu yatırımları hiç durmadık, durdurmadık. Bu yatırımlar için bizlere bu ödenekleri sağlayan başta cumhurbaşkanımız, Recep Tayyip Erdoğan’a, bakanlarımıza ve ilimizde sayın valimizden, önceki valilerimizden ve buradaki yöneticilerimizden, ilçe kaymakamımızdan ve bu projelerde çalışan, emek veren, alın teri döken işçisine varıncaya kadar hepsine şükranlarımızı sunuyoruz. Başarılar diliyoruz inşallah.

“Millet aşkıyla yola devam”

Memleketimiz her şeyin en güzeline layık. Bunu yapmanın gayreti içerisinde olacağız. Belediye başkanımız Hasan Hüseyin beyle beraber ulusumuza eserler kazandırmaya devam edeceğiz. Diğer belediye başkanlarımız da burada ilçelerimizin ve beldelerimizin. Onların ilçe ve beldelerinde de güzel eserleri milletimizle buluşturmanın gayreti içerisindeyiz. Durmak yok yola devam. Türkiye aşkıyla yola devam. Millet aşkıyla yola devam. Güçlü Türkiye için çalışmak, gece gündüz çalışmak bizim boynumuzun borcu. Milletimize şükran borçluyuz. Ülkemizin önündeki kurulmak istenen, milletimizin aleyhinde kurulmak istenen tuzakları milletimiz bozdu ve milletimiz önümüzü açtı. O nedenle biz size şükran borçluyuz. Sizlere ne kadar eser kazandırabiliyorsak, sizlere ne kadar hizmet edebiliyorsak bizim için ne mutlu. Bu duygu ve düşüncelerle tekrar ulus doğa festivalinin hayırlı olmasını diliyorum. Rabbim birlik ve beraberliğimizi huzurumuzu bozmak isteyenlere fırsat vermesin diyorum” ifadelerini kullandı.

Konuşmaların ardından, Orhan Hakalmaz’ın sahne aldığı konser ile festival sona erdi.